dilluns, 28 de desembre del 2009

Retirada

Pensava que no arribaria mai, però per fi ha arribat el moment. Deixo de córrer !

Portava ja uns dies entrenant força bé, però després de l'entrenament d'ahir, no puc ni pràcticament caminar del mal que em fa el turmell. Segurament descansant em recuperaria, però ja són massa mesos sense poder entrenar sense dolor i això no és sà. Per tant és millor una retirada digne a anar arrossegant-me pels carrers i les curses.

Ara és el moment de dedicar-me més a la família que degut a aquesta dèria de córrer i entrenar l'he tingut massa oblidada.

Han estat 25 anys plens de satisfaccions i alegries. Ara recordo el primer dia que vaig baixar de 4' en el 1500, o quan vaig baixar de 15' al 5000 o de 2h30' a la marató. Són moments per recordar i no oblidar, però de tot allò que m'ha donat l'atletisme, sens dubte la millor ha estat la gran quantitat d'amics que he fet.

Gràcies a tots els qui m'heu acompanyat durant aquests 25 anys !!!

4 comentaris:

Jaime ha dit...

Molt bona Jaume....avui!

Toni Flores ha dit...

Ets un xulo!!! i la teva retirada de pa sucat amb oli ,no se la creu ni el teu pare.
El que si has especificat,son les gran marques que tens en totes les distancies,pero el passat es el passat,i a dia d'avui, entendria una retirada per el gran avorriment que et suposa veure'm el cul a cada cursa,i aixo es PRESENT.
No us preocupeu companys,les seves paraules son fruit de la impotencia, que el suposa quedar relegat a cada cursa en un segon pla.
Segurament algun de nosaltres esta pensant en enviar-li unes paraules d'anims.Aquest es un puta,no us fieu d'ell,segur que te alguna d'amagada.

toni flores ha dit...

Que tonto soc!! avui en el entreno del primer dia de la "retirada" de Jaume,s'ha fotut un fart de riure de mi,recordant-me que ahir erem dia 28 de decembre,dia dels inocents.Alguna cosa de rao tenia jo,sabem que tenia alguna d'amagada.

xavier ha dit...

Jaume,
Veig que pràcticament ningú ha fet cas d'aquesta noticia.
El proper any, t'hauràs de "currar" millor la innocentada.
Bon any,