dimarts, 19 de gener del 2010

La Mitja de Granollers 2010


7 de febrer 2010 10:45
http://www.lamitja.cat/

Hola nois,

En primer lloc estic testejant que pugui obrir un tema nou, encara que sembla que si (així faig dentetes en Sergi), i en segón lloc obro el fil de la Mitja de Granollers ja que que la tenim a 3 setmanes vista.

Jaume, segueixo en plan anàrquic, ara bé en 3 setmanes es pot preparar dignament una Mitja sense gairebé Base? sense haver fet els deures anteriorment? entrenant 3 dies per setmana?

En fi com avui toca entrenar, espero poder complir a "rajatabla" les 3 setmanes que queden per la Mitja (7 Febrer de 2010).
i així poder intentar un temps similar al de l´any passat, que va ser 1h42'

Una bona opció seria anar aquest proper diumenge a la Carretera de les Aigues amb els companys i així fer un entrenament millor, més distret i sobretot en millor companyia que si entreno sol per Cardedeu.

Espero poder complir i no tenir que faltar a la cita a darrera hora.

Fins aviat companys.

22 comentaris:

Felip Ortiz ha dit...

Collons, quina afluència al Bloc ;-)
Ningú diu ni muuu!!!!

Jo porto una setmana que "no me siento las piernas" i demà uns Cardedeuencs em volen enredar per fer una tiradeta de 30km, encara que com a molt en faré uns 20km, ja que el training que em toca seria de uns 15-16kms.

Espero poder seguir complint els trainnings com a aquesta setmana, com a mínim, encara que m´he saltat un entrenament.

Fins aviat companys.

lluís ferrer ha dit...

Vinga vaaaa...

animem-nos que la Mitja ja està aquí!!!

per cert; canvi d'horari: comença a a les 10:45!! podrem dormir una miqueta més!!!

Jaume ha dit...

Home, m'he fet feliç. Veig que algú ha obert una nova entrada ! Que cundeixi l'exemple !!!!

Felip, en 3 setmanes no es poden fer miracles, però es pot millorar. Tampoc no cal ara voler recuperar en 2 dies el que no s'ha fet abans. El millor que pots fer és córrer de menys a més i acabar amb prou bones sensacions que et permeti motivar-te per seguir entrenant i córrer una altra mitja

Jaume ha dit...

Recordeu que aquesta setmana s'ha de pencar una miqueta més intentant millorar els ritmes, però els rodatges entre setmana són menors i el volum total també. La setmana vinent descansarem molt més per arribar ben frescos a la mitja

Sergi Alexandri ha dit...

Jaume, tots sabem que ets un gran míster, però jo com alumne dolent i com tampoc vull pujar dalt del escenari, potser diumenge sumo algun quilòmetre de més.
Com dic, el meu objectiu es troba el dia 07/03 i no el 07/02.

Salutacions,

Jaume ha dit...

OK Sergi.

De totes maneres, la setmana vinent, encara que per tu la mitja de Granollers no sigui prioritària, cal descansar, perquè després ja no podrem descansar fins 10 dies abans de la marató. Ens espera un mes de febrer dur !!!!

Felip Ortiz ha dit...

Aquesta setmana he tornat a "les andades" i no he pogut entrenar encara cap dia, lo que compromet bastant la meva participació a Granollers.

A veure si avui puc canviar la dinàmica negativa i no faltar a la cita.

Juan Ma. ha dit...

Anims Felip!!!!
Si més nó, jo tampoc estic inscrit, això de tenir que fer inscripcions 3 mesos avans...jo sòc d'hora punta...ja,ja

De tota manera, tinc que fer més kms, com diu Sergi(el gran o només és alt...??), per el que puc sortir de casa, fer un càlcul de temps a la línea de sortida, fins i tot em puc equivocar de 6' del tret de sortida, está demostrat l'any pasat i després fer la mitja, no és mala ideia...no...uhmm

Vinga Felip!!!!!!!!!!
Anims!!!!!!!!!!

Salutacions i gaudir-lo

Unknown ha dit...

Per cert, per tots aquells que no sou de l'a4elkm, a la mitja de Granollers, us farem enveja.

Per fi estrenarem les noves equipacions; córrer molt no sé si correrem, però elegants...

Felip Ortiz ha dit...

Jaume i Toni heu de posar unes fotos i així ens feu "dentetes".

Felip Ortiz ha dit...

Hola nois,

Avui estic a casa amb un constipat bastant fort, que ha anat augmentant durant aquesta setmana passada.

De fet ara vaig al metge, ja que ni tan sols he anat a treballar. Diumenge a Granollers, no tinc clar si anar-hi, com a molt podria acompanyar a algún conegut a un ritme tranquil.

Fins aviat companys.

Sergi Alexandri ha dit...

Ànims Felip !!!

A veure si et recuperes del encostipat, i vas endavant.

JuanMa, vaya cacao de mensaje. A ver si lo deduzco. Es más complicado que un Sudoku.

Ànims i fins aviat,

Juan Ma. ha dit...

Hola Sergi,
tranquil, no perdis el temps, no val la pena i tampoc val a badar,crec que necessites entrenar molt, només era un pensament...

Que vagi bé, fins aviat!!!

Sergi Alexandri ha dit...

Donat que aquesta mitja ens "obliga" a anar a recollir el dorsal divendres o dissabte, podem quedar per anar dinar un plat de pasta i una mica de carn o peix a la planxa, no?

Ja direu ...

Sergi Alexandri ha dit...

Jo i la Laura, vindrem (2).

Fins dissabte !!!

quim ha dit...

finalment la nuria i jo tambe intentarem venir.
ja ens direu hora i lloc

Felip Ortiz ha dit...

Hola nois,

Nosaltres a dinar no podrem venir, però ens agradaria passar a fer el cafè amb vosaltres.

Toni em podries dir el lloc i hora que teniu taula?

Gràcies,

Fins dissabte.

Jaume ha dit...

Nosaltres hem de mirar si podem venir sols o amb els 2 nens. Jo proposaria anar a dinar a les 14:00. Crec que el Toni proposava La Llesca, que és un restaurant que està aprop del Pabelló de Les Franqueses direcció a Granollers. L'avantatge és que és fàcil d'aparcar al voltant.

http://maps.google.com/maps?hl=es&tab=wl

Calle de la Ferrería 13, 08520 Les Franqueses Del Valles 938 494 441‎

Albert Tatjé ha dit...

Nosaltres no podrem venir. Passeu-vos-ho bé! Ens veiem diumenge.

Albert ha dit...

Companys, els del Baix Llobregat no podem venir... i el Sr. Barrachina també m'ha demanat que el disculpeu peró tampoc podreu gaudir de la seva presència, i aixó ara no se si es bò o dolent, en tot cas no vindrà... espero que diumenge si, i no faci com l'any passat que ara no recordo quina excusa va posar...

En tot cas ens veurem el diumenge!

Sergi Alexandri ha dit...

Doncs allí estarem a les 14 hores.

Si hi ha alguna novetat al respecte, si us plau, aviseu per telèfon que no tinc l'ordinador a casa.

Gràcies i fins demà,

Juan Ma. ha dit...

Sort a tothóm per demà a la mitja!!

Uns estrenarán noves equipacions i altres, bambukis i fins i tot,algú que altre tros de pell!!!

Ens veiem!!!!!!!!!