diumenge, 7 de febrer del 2010

L'Avi ha tornat !!!!

Haig de reconèixer que tinc ara mateix una sensació agre-dolça. Per un costat estic força content perquè he conseguit fer una marca que feia anys que no assolia. Però per una altra banda estic molt decebut, perquè el meu company infatigable d'entrenaments i curses, en Toni, avui no ha tingut el seu dia. Ha patit un defalliment als darrers kms que ens ha fet estar precucupats a tots una bona estona.

És una llàstima, perquè avui era un molt bon dia per a que pogués assolir una de les fites que li feia més il.lusió; córrer una mitja en 1h10'. I a mi em feia també una especial il.lusió haver estat al seu costat. Estava plenament convençut que en Toni tenia a les cames 1'1:10 però no les tenia totes que jo el pogués acompanyar.

Però com molt bé ha comentat a l'arribada en Quim, és jove ( només té 37 anys ) i segur que tindrà més oportunitats per fer-ho ( i  tant de bo si jo el  podés ajudar ).

Ha estat espectacular estrenar la nova equipació i l'ambient que hem tingut avui. Només feia que sentir crits d'ànims pel Toni ( quina claca que tenia per tot arreu !!! ).

Felicitar a tots els Angaues que han corregut avui i donar especialment ànims a l'Oriol, que malauradament, s'ha ressentit d'una antiga lesió. Espero que tothom tingui una mica de temps i vulgui compartir amb tots nosaltres les seves sensacions a la mitja d'avui.

Per finalitzar adjunto una taula amb l'evolució dels temps que he fet a Granollers des del 2002.

13 comentaris:

Toni Flores ha dit...

Avui m'he quedat buit de cames a pertir del km 17,i he corregut buit fins al final,realment estaba molt confiat en aconseguir la fita,i els entrenos, crec jo, aixi ho certificaben.
Però la realitat ha sigut un altre,i de animar-me la gent a continuar la cursa el més rapid posible,escoltava gent que em deia que em retirés.Que collons!! volia ser el primer de Les Franqueses i ho he aconseguit,ara mateix no puc caminar més de 10 metres.M'he arriscat i l'he cagat,ho tornaria a fer,segur o tornaria a fer,i ho faré.
Jaume,m'has passat la mà per la cara,has corregut com un campiò,de fet,a partir d'avui, prometo no faltar-te més el respecte com a alumne teu,xapò,xapò.
Albert,llastima que hagis pujat massa rapid com tú be has dit,la veritat es que a la mitja fas la marca baixant(jo tambè tindré que agafar exemple)
Domenech,sense comentaris,un "carreron".Oriol,maleida lesio,a veure si et recuperes aviat crack.
La Nuria,el Sergi,el Quim i el Felip,no se exactament les seves sensacions,ja les explicaran.
Per cert, gracies per les moltes trucades i misatges rebuts ,desitjant-me una rapida recuperaciò.

Felip Ortiz ha dit...

Hola nois,

Prmer de tot Felicitar al Mister la la Cursa que ha fet, encara que ell mateix dèia que estava entrenant molt bé, i per sort avui ha donat el seu fruït.

També felicitar en Toni per intentar-ho, ja que encara que en aquesta Mitja, segur que li fèia especialment ilusió el poguer-ho aconseguir, ho tè a les cames, per lo que en breu podrà assolir aquesta marca, això segur.

En el meu cas, i la veritat no m´extranya gens, a partir de que hem deixat La Garriga enrera, i hem passat per 2 pujadetes curtes (crec que la del 14km i la de que hi havia passat el 15km) ja he vist que no podria i he dit a la Núria, que anès endavant, ja que em trobava buït. Com un "pardillo" avui no he esmorzat, i suposo que aquesta ha estat la causa del meu defalliment, i si ho juntem amb la calor, suposo que calia poc més. He arribat a meta un pel marejat, i ja a la zona d´avituallaments m´he "cruspit" tot el que he trobat per davant.

Era evident que sense entrnar no podia aspirar a gaire més. Encara que no pensava estar tant lluny de senssacions de la edició de l´any passat quan vaig fer 1h42'.

Núria disculpa si t´he fet endarrerir a la segona part de la Mitja.

Oriol ànims i espero que et pugui recuperar aviat de la lesió.

La resta no us he vist al final, espero que ja ens pogueu explicar com us ha anat.

Fins aviat companys.

Felip Ortiz ha dit...

En el meu cas i ja que en Jaume ha posat marques, veureu una evolució "espatarrant" en el meu cas.

2006 = 1h21.37
2007 = 1h26.27
2008 = lesionat
2009 = 1h40.11
2010 = 1h57.28

Sense comentaris.

Juan Ma. ha dit...

Bé nois, primer de tot, ANIMS FELIP!!!! això d'entrada i per qué?? per que tan sols necessites entrenar i entrenar...i tot tornará com avans!!
Felip queda molt, 20 dies amb canya, yo només port-ho una miqueta més enyà d'un mes, VINGAAAAAA!!!

L'amic Toni, per mí, segond terme, no és important,rés important,i per qué??
Per que, estic totalment convençut, de que no només assoliràs una marca per sota de 1h 10' en la mitja, si no que també millorarás les marques de maratò.

Per la meva part, avui tocaba 30kms amb la pota chunga i no había cap posibilitat de fer bon temps a la mitja, com els darrers registres, també la podía haber fer sense pitrall i no comptar, però per mí ha estat millor participar un any més en aquesta mitja, que va ser el meu debut a les curses populars,per allà 2003, crec, mes o menys al any qu'en Jaume a registrat fins ara, la seva formidable trayectoria.

Vaig veura a L'ALBERT T. i en Sergi, avans de començar la prova, com vaig tenir que fer els kms de tornada cap a casa, al final no vaig veura a ningú més.

Salutacions i gaudir-lo

Juan Ma. ha dit...

Sòc jo un altre cop, je! no volía deixar de dir una cosa(li donaré, un cop de mà al TONI)

Jaume, en el mateix periode de temps,un any meyns, jo he repetit 2 cops el mateix temps, minut 1h25'

Tans sols els segonds han estat la diferencia, l'últim cop al 2006 amb 1h 25'20"
Tú, estàs a 1' de la teva millor marca...ja,ja,ja, espavilaaaaaaa

Albert Tatjé ha dit...

Mal dia. Volia baixar de 1h30 i no he pogut. He corregut tota l'estona amb mal al isquio de la cama dreta.Sensació de cama bloquejada i d'haver d'anar vigilant tota l'estona. No he corregut a gust en tota la cursa. He pujat cap a La Garriga a bon ritme. Pel km 5 en 21'45 aprox i del 5 al 10 en 21'58 aprox. Durant la baixada havia de recuperar una mica més d'un minut. Era perfectament possible estant en bones condicions. Però no ho estava i no he pogut fer el canvi de ritme per baixar a 4'/km cosa que m'hagués permés baixar fàcilment de 1h30. He baixat pràcticament al mateix ritme que he pujat.
Estic una mica desmoralitzat ja que la cama em fa mal i suposo que no hi haurà més remei que descansar uns dies.

Sergi Alexandri ha dit...

Abans de res, doncs felicitar al Jaume per tornar a recuperar uns registres més que espectaculars per la majoria dels populars.

A en Toni, malgrat el defalliment, seguir com un brau fins l’arribada. Crec que hauries d’analitzar i buscar els motius de la defallida. Encara serà del dinar del dia anterior ... cosa que espero que no ho sigui.

Al Albert T. seguir animant-lo per la marató. Portes molta feina feta i més que correctament. A veure si aconsegueixes recuperar aquest isquio ràpid, i pots tornar a enganxar el teu estat de forma que tens en l’actualitat.

Al Albert D. Si segueixes així, a la marató volaràs !! Enhorabona per el resultat.

Oriol, llàstima, perquè tens unes qualitats i unes sèries que són l’enveja de tothom.

Felip, m’ha encantat retrobar-te amb pantalons i calça curta. Millorar ara serà fàcil. Ànims i endavant !!

Núria, ja veig que arribaràs amb bones condicions a la marató.

Quim, sí senyor !! Com ja vaig escriure, ets 1 fix a la travessa. Bones sensacions, bons entrenaments, bon rendiment com es va demostrar ahir.

Juan Ma. Me alegro de verte por aquí, y ahora a por todas !! Ya sé que no te rendiràs.

Les meves sensacions, doncs no sé que dir. A la pujada vaig anar tranquil de ritme, però tampoc podia anar gaire més ràpid. Veia que si ho intentava, a la baixada seria un desastre. Menys mal que l’Albert T. em va acompanyar manant per davant meu el ritme. Gràcies.
A la baixada, vaig poder avançar a força gent, i no crec que ho fes del tot malament.

Anàlisis que faig: L’any passat a aquestes alçades vaig fer 1:26 a la mitja de BCN, i aquest any a Granollers faig 1:29. O sigui, de cara a la marató vaig pitjor que l’any passat, o potser no vaig tenir un dia del tot rodó. Jo estava convençut de baixar de 1:30, però potser volia un premi millor. En tot cas, deixem de buscar motius, i a seguir preparant la marató per el dia 7.

Fins aviat,

Miquel Pucurull ha dit...

Em permeto entrar i deixar un missatge en aquest blog en el qual hi intervenen tants amics i amigues als quals conec de fa temps, i de fa temps aprecio.

El missatge és de felicitació per en Jaume (el bon missatger telefònic, ell i en Sergi saben perquè ho dic) pel magnífic temps que va aconseguir, que demostra una cosa important sobre la bogeria aquesta del córrer: si un s'entrena bé, pot mantenir la forma molts anys. Quedar l'onzè en la mitja més important de l'Estat no està a l'abast de gaires! L'enhorabona!

I dit això, unes paraules d'ànim -si li fa falta que potser no- al Toni Flores. També la seva arribada, volent acabar tan sí com no, afegeix èpica a la bogeria esmentada. L'enhorabona, també!

I felicitats a la resta d'amics de l'Anagua que heu corregut, assolint bon temps o no. Tan si val si, com sembla, heu gaudit.

Una abraçada, i disculpeu la intromissió.

Pucu

Jaume ha dit...

Miquel,

La teva presència en aquest modest blog mai serà una intromissió, ans al contrari, és una gran satisfacció i alegria.

Moltes gràcies per la felicitació. Haig de reconèixer que estic molt content perquè aquest darrers anys ( i fins i tot aquesta mateixa temporada ) diversos problemes físics m'han impedit poder entrenar amb la regularitat que voldria.

Però si hi ha un motiu pel qual he pogut conseguir un registre que feia anys que no assolia, és el fet de poder compartir els entrenaments amb el Toni. Gràcies a ell, entreno molts dies que segur que si no hi fos no sortiria a entrenar. I evidentment entrenar junts, ens permet millorar mútuament.

Ahir no va tenir un bon dia, però de passar-li la mà per la cara, res de res.

Estic segur que a la marató de Barcelona estarà al 100% i al peu del canó.

quim ha dit...

Per la meva part, molt content. Fer millor marca personal als 42 anys ja no m´ho pensava.

Jaume, molta part te la dec al teu entrenament, moltes gracies.

He passat el k10 bastant tranquil, 39.06, i he baixat a ritme 3.39. Llastima que he hagut de parar a lligar-me la sabatilla, al final 1.19.37

Toni,
m´agradat el teu comentari al post. Molts anims. Ets el puto crack. Estic segur que trobaràs una explicació.

Jaume ha dit...

Quim, qualsevol diria que amb 42 anys ja sóm grans ! Estem a la flor de la vida i ara es nota.

El que passa és que per aquí hi ha molt jovent que es pensen que ens poden jubilar. Però encara ens queda corda per estona !

Albert,

De desmoralització res de res. Aquest any estàs entrenant com mai. El que tens segur que és una petita molèstia que descansant uns dies encara t'anirà bé.

Sergi Alexandri ha dit...

Miquel,

Gràcies per treure el cap per el bloc del míster.

Una abraçada ben forta.

Fins divendres al sopar.

Albert ha dit...

Primer de tot felicitar en Jaume per la gran marca de diumenge, pocs corrdors tindràn un historial tan regular durant tants anys... i els que li queden!

Toni, un mal dia el te tothom, pensavem que tu eres l'exepció però no... en tot cas, estic segur que tot quedarà en un mal record, pasaràs pàgina i per la marató estaràs més motivat i amb més ganes que mai, com els grans!!!

Per la meva part, conetnt a mitges, segurament podría aplicar el mateix discurs d'en Jaume respecte als companys d'entrenament. Jo vaig poder fer una bona cursa, però va ser gràcies al suport dels meus dos companys d'entrenament, l'Uri i l'Albert, sense ells no hi hauria marques, ni millores, ni moltes altres coses. Ara, cal recuperar les cames i el cap, cal fer l'últim esforç per no perdre el fil de la marató, que es el gran objectiu.

També les sensacions negatives d'en Lluís van ser una mala notícia... encara que a la vida, t'en donen una de freda i moltes de calentes. Ànims cunyat!

Quim, collonut, Sergi, l'important es agafar aquest 4,30 que t'han t'agrada i posar el motoret el dia 7, fotràs una marató de collons!. Felip, s'ha de continuar, com diu aquell s'ha de persistir... i aixó va per tots que ja queda poc per el dia 7!