divendres, 13 d’agost del 2010

Pretemporada

Hola nois,

No sé si ja heu començat la pretemporada o encara no...
Jo tot just acabo de començar, ahir va ser el primer dia "oficial", ja que m´he de preparar per poder començar al Setembre els entrenaments deñ Mister.

Com va caure una Tormenta bastant forta ahir per la tarda, vaig anar al gimnàs, per cert 30 minuts de cinta i tant peses com abdominals. A veure si avui a la tarda, com fa més aviat fresqueta em puc escapar però només a còrrer.

He re-activat el meu "antic" Blog i ja veurem si vaig posant com va tot plegat. Us deixo l´adreça :


Ja heu començat la pretemporada la resta d´Angaues? Penseu que al sopar de final de temporada cadascún va escriure objectius, per tal d´evitar cantar el proper any :D

Fins aviat companys.

6 comentaris:

Jaume ha dit...

Hola Felip,

M'agrada veure que t'estàs posant les piles per tornar al 100%.

Ara matiex t'ho has de prendre en calma. És molt important que consegueixis tenir un pes adequat; el sobrepes és una de les causes de les lesions. Per tant has de començar de forma molt progressiva i cuidant la dieta. Oblidat de marques i distàncies i focalitza en retrobar aquelles bones sensacions que tenies. Córrer és per gaudir i no per patir.

Felip Ortiz ha dit...

Jaume així ho faré,
Avui tornaré al gimnàs a fer una altre sessió de spinning de 45', per fer Cardio principalment, i fer una mica de cames. En acabar igual surto a rodar per veure si les tinc gaire pesades.

Ja us aniré explicant.

Sergi Alexandri ha dit...

Jaume, una pregunteta:

Les pujades, es poden fer intentant anar a ràpid o una mica més lent, fent-les aixecant una mica més els genolls de lo normal. Com s'han de fer segons el teu parer?

Fins aviat,

Jaume ha dit...

Nosaltres aprofitem les pujades per enfortir les cames. S'han de fer de forma progressiva de menys a més i intentant córrer bé. La recuperació es fa al trot.

Els velocistes les fan molt fortes per agafar potència, però nosaltres les fem una mica més tranquiles i amb menys recuperació.

S'ha de fer una bona gambada, i lògicament per fer una gambada àmplia en una pujada haurem d'aixecar els genolls, però tampoc cal fer-ho de forma exagerada, sinó de forma natural.

quim ha dit...

hooooola a tots,

la setmana propera la nuria i jo estarem de vacances, estarem fent un "stage" prop de Girona:
www.MasPelegri.com

Aixi que qui vulgui venir a visitar-nos per fer una sortideta conjunta (bici, correr o el que sigui) ja sap on trobar-nos

Jaume ha dit...

Caram Quim ! No sé cóm us ho feu, però sempre feu unes vacances que són l'òstia i encara us queda una setmana quan tothom ja les ha fet?

Jo de gran vull ser com vosaltres....

Segur que us ho passareu de conya !