divendres, 5 de novembre del 2010

Marató de NY 2010

7 de novembre de 2010

2 Angaues participen enguany a la marató de NY. Tot un luxe poder córrer aquesta mítica carrera en una ciutat tan emblemàtica com la de Nova York.

El Sergi i en Albert es plantjen aquesta marató amb objectius diferents però amb un denominador comú; gaudir de l'ambient de la marató.

Estem segurs que triomfaran. De moment en Sergi ja triomfa; és mediàtic. Sinó escolteu l'entrevista d'avui a Catalunya Ràdio http://www.catradio.cat/audio/480478/LInformatiu-del-migdia---Els-esports

5 comentaris:

Sergi Alexandri ha dit...

Hola Angaues,

Bé, ja tenim una més al sac.

Que voleu que us digui? doncs que 45.000 participants corrent per els carrers de NY, passant per State Island, Broklyn, Queens amb els jueus u ortodoxs amb les seves característiques de barrets i barbes, passant totalment de la marató, Bronx amb la música rapera a tot drap i ple de negres que no feien gaire por, i després arribar al majestuós barri de Manhattan per finalitzar al Central Park, doncs fa que sigui una vivència inoblidable.

A més, he pogut gaudir de la companyia de la Maria i la Laura, senyera en mà i animant com bojes en els tres cops que ens hem vist al llarg del recorregut. Em sembla que elles també han tingut la seva marató particular per arribar als llocs i veure'm.

També ha estat la marató en que he vist a més gent de diferents nacionalitats. Havien espanyols, francesos, portuguesos, holandesos, japonesos, americans, italians, brasilers, argentins, peruans, colombians entre moltes nacionalitats, i com no CATALANS !! amb senyera i estelades que s'han deixat veure per per la gran poma.

També inesborrable la sortida de la marató. És surt d'un pont anomenat Verrazano, que no són com els que tenim per Catalunya. És una mica més llarg i gran ... Al ser l'Atlàntic, feia un vent que qualsevol pentinat o moldejat no superava cap prova. Imagineu quina música sonava a la sortida? Doncs heu encertat !! El New York - New York del Frank Sinatra a tota castanya.

Per cert aquest pont té dos nivells. O sigui dalt i baix. He tingut la sort de sortir per dalt, veient unes vistes inesborrables del skyline de NY.

Respecte a la meva actuació, doncs jo esperava estar al voltant de 3:30, i al final s'han anat a 3:38:05. La segona part com bé sabeu és una mica més complicada, i a més m'han enganxat unes rampes que em feien parar i caminar. A més, em notava buit i sense forces. Així i tot, estic content de haver participat. És el que té la Sra. Marató. A vegades es guanya i a vegades es perd.

La veritat que l'espera no s'ha m'ha fet pesada, i ens hem trobat una bona colla de correcats, podent compartir l'estona. Feia fred, però al anar preparats, no ha estat tant dolent. A més, ha fet una dia amb sol.

El punt negre ha estat els darrers quilòmetres. Anava caminant, tenia unes rampes insuportables i al arribar a meta he sol•licitat assistència. La veritat és que s'han portat sensacional. M'han fotut un calefactor a les cames a tot drap, cames amunt i ha vingut un fisio amb molt bones mans, i poc a poc ha fet que em recuperes. No ha estat gaire agradables aquells moments, però veure al del costat amb una mascareta amb oxigen m’ha fet estar més tranquil.

Ara toca seguir gaudint d’aquesta meravella de ciutat, i preparar el repte de BCN 2011. Així i tot, malgrat he caminat molt els dies previs de la marató, les rampes de les cames avui, mai les havia patit amb aquesta intensitat i dolors. Hauré de cercar una solució.

Fins aviat,

Jaume ha dit...

Sergi,

Ara gaudeix dels dies que encara et quedin i quan torneu hem de fer una trobada Angaua per veure les fotos i xerrar

Sergi Alexandri ha dit...

Gràcies Jaume !!

Per sort, és una marató més, l'únic que em queda un regust de poder haver fet millor.

La nit d'ahir donava voltes als motius, i crec que principalment va ser degut al fred, malgrat feia un dia amb sol, les temperatures deurien ser baixes, i les cames potser es van possar més "dures" de lo normal. No sé, és l'únic motiu, perquè els deures, crec que vaig fer-los suficientment, sobretot en qüestió de tirades llargues, doncs complia amb els ritmes. Potser a les sèries no, però ja se sap que no és el meu punt fort.

Bé, NY ja és història, i ara toca descansar per agafar forces i ganes cara la marató de BCN 2010.

De la ciutat, doncs una meravella. Val la pena deixar uns quants estalvis aquí, doncs té moltes coses per visitar i veure, i no parlo de compres per les dones ...

Fins aviat, i encantat de fer una trobada Anagua a Granollers per el riu o a la Cdla de les Aigües.

Toni Flores ha dit...

Sergi,a gaudir de la ciutat,NY no es la marato ideal per fer una marqueta.
Ens veien.

Jaume ha dit...

Sergi,

Què dius que se't posava dura ? Aleshores és normal que no fessis marca...

També em va agradar molt la ciutat i a mi sí que se'm va fer dura la marató. A la mitja ja anava petat i això que vaig passar més lent del que volia. jo crec que el canvi horari i el fet d'esperar tanta estona abans de sortir pot afectar.

Haurem de tornar algun dia a córrer !