divendres, 12 de març del 2010

Mundial Indoor a Doha

Hola nois,

Em sembla lamentable i denigrant que un esdeveniment tant important com el Mundial de Pista Coberta a Doha no en faci cap retransmisió cap cadena de Tv.

Ens haurem de conformar en els resums que puguin donar en els Telenotícies, o bé qui disposi de internet i temps per fer-ho, us deixo un link, en el que ho podreu veure Online :


També us passo el Calendari Oficial del Mundial :


Espero que ho pogueu gaudir.

Fins aviat companys.

2 comentaris:

Jaume ha dit...

Moltes gràcies per obrir aquest fil i pels links, ja que no trobava ni el calendari ni on veure el mundial.

Imagino que el fil l'ha obert el Felip, oi ?

Felip Ortiz ha dit...

Encara que una mica tard...

Si he estat jo, Felip, el que ha obert el fil.

No sé si heu pogut veure alguna de les disciplines, en el meu cas he estat selectiu i he pogut veure les finals que més m´agradàven, com el 3mils masculins i femenins o els 1500.

La veritat no entenc com cap Tv del país pugui donar ni tan sols en diferet un esdeveniment tant important com el mundial, tenint en consideració que hi havia atletes amb opcions de fer-ho bé. Al final la Natàlia Rodriguez, en Sergoi Sanchez i la Ruth Beitia ha fet segons i han guanyat la merescuda Medalla d´Argent. La resta ens 1500 masculins han estat més aviat fluixos pel que fa als espanyols, i en el 800 masculins en Luis Alberto Marco, suposo que ha pagat la seva joventut, ja que en cap moment ha pogut disputar la seva cursa, quedant el darrer de la final.

Esperem que pel Europeu de l´Estiu de BCN la cobertura sigui més gran.

Per cert algú tè entrades per l´Europeu? jo tinc un passi de 3 dies que em van portar els Reis Mags, si algú més hi va ja ens veurem.

Fins aviat companys.